Google Adwords Hesap Uzmanı

Piyasa da Google Adwods Uzmanı  sektörünüzde ki anahtar kelimleri öğrenerek sıfırdan yeni bir hesap kurar yada hali hazırda  devam eden  adwords reklam optimizasyonlarınızı yapar.Bu süreçte size hesabınızı nasıl kullanmanız gerektiğini anlatır yada  belirli periyotlar ile hesabınızı incelemeye devam eder.Ben bu işi isteğe göre daha düz mantıkta hızlı sonuçta yada A dan Z ye herşeyi düşünerek kuruyor ve yönetiyorum.Neden farklı olduğumu daha detaylı olarak anlatmaya çalışacağım

Öncelikle benimde bir işveren olduğumu hesaba katarak  hakkımda sayfamdan da yararlanarak dediklerimin ne olduğunu hakkımda sayfamda  check edebilirsiniz.

Adwords te işin başı anahtar kelimedir.Anahtar kelimelerinizi detaylı bir şekilde ele almaktayım. Bunları 2018 Google Ads Yeni Arayüzünde bulunan güncel  şekilde veri sağlayan Ads Anahtar Kelime Planlayıcı ile Yapmaktayım.Anahtar kelimelerinizin varyasyonları,ay ay arama hacimleri ve anahtar kelimelerinin mim. ve max. tıklama başı maliyetlerine bakarak rekabet ölçümleri yapmaktayım.

Sizinle ön görüşmenizde muhakkak sektörünüz hakkında genel bilgi istemiş olacağımdan hangi alanlarda reklama çıkmanızın sizin yararınıza olacağı, hangi kelimelerde bütçenize göre rekabet edeceğinizi,nasıl bir strateji yapılacağını sizden aldığım bilgiler eşliğinde şekillendirmekteyim. Çıkabilecek adwords dışında ki ihtiyaçlarınızı web site, içerik oluşturma,görsel yani banner çalışmaları,iletişim sorunlarınız,takip alanıma giren elamanlarının size göre olup olmadığı,kurumsal kimlik çalışmalarınız,diğer reklam platformlarına girip girmemeniz,satış ve fiyat politikalarınız gibi birçok konuda  tek elden işlerinizi yapıyorum.Eğer benim bilgim dışında kalan konu var ise bunları yaptırıyorum.

Ürün bazlı adwords reklamı verip E-ticaret reklamı yapıyorsanız ne kadar stoğunuzun olduğu,ürünü nerden ne kadara tedarik ettiğinizi yada imal ettiğinizi,operasyonda ki kişilerin yeterlilikleri,sektörünüzün kar marjı,ekip ve ekipmanlarının işinize olumlu ve olumsuz katkıları vb.tüm detayları sizinle iş başında konuşuyoruz.

Eğer ki ürün satmıyor ziyaretçi,form doldurma,randevu talebi yada telefon karşılığında iş yapıyorsanız web sitenizin sektörünüze uyumluluğu,kurumsallığınız,ziyaretçilerinin sayfa da kalma oranları,çağrı karşılan kişinin sektör dilini bilip bilmemesi,iş yapan kişinin kalifiyeliği ve tahmini adwords bütçeniz ile plan yapıp adwords hesabınızı bu şekilde oluşturuyorum.

...

Bazı zamanlar iş verenler birçok şeyle ilgilenmekten aslında şirketin kasası görevi gören Google Adwords Reklamlarına çok ta fazla önem gösteremiyorlar. Yüzeysel olarak sizin gözünüzle bu işe baktığımda (bir zamanlar bende sizin gibiydim) herkes ama herkes adwords biliyor,yönetiyor.

Google adwords reklam kampanyası açıp,reklam grubu oluşturup birkaç anahtar kelime ekleyip reklamları hergün izlemekte bir beis görmüyorum.Zaten Google bunun için milyon tane eğitici video yardımcı makale ve müşteri hizmetleri oluşturmuş durumda.15 yıl önce Google Adwodrs Türkiye daha piyasa da yokken biz bunları inceler tercüman eder  yönetim ve optimizeyi bu şekilde yapardık.Şimdi herkes için her şey basit görünüyor.

 

Neden freelance sayfamda belirttiğim gibi kişi ve kurumlar eleman da tahsis etseler,ajansla da çalışsalar,kendileri de yapsalar yada freelance ta verseler hep bir şeyler eksik kalıyor.

Kendinizi düşünün!

Aynı anda çok iş yapıyorsunuz işveren olsanız dahi. Yani hep siz bir şeyleri düşünmek zorundasınız elemanlarınız düşünse dahi.Bana göre beyin takımı patrondur.Patronun amacı bu dur.Oyunu patron kurar,kurgular bunları elemanları yapar.

Hiçbir zaman ve hiçbir zaman eleman işveren gibi düşünemez. Çok çok profesyonel olabilir ama düşünce yapısı elaman düşüncesidir.Bunu nereden mi biliyorum ? Birçok elemanla çalıştım. İyisine de kötüsüne de iş yaptırmanın zorluğu biliyorum.Çünkü ben kazandıklarım dan ziyade kaybettiğim bütçeler kadar da tercübe sahibiyim.

  • Rakip Analizi
  • Anahtar kelime analizi
  • Web sitenizin reklamlara uygunluğu
  • Web sitenizin müşterilere ve güncel trenlere uygunluğu
  • Gerekiyorsa sıfırdan kurulumu(wordpress) yada editlemesi
  • İş Akışınızı öğrenme
  • Buna göre iş kollarınızı ayrılıp kampanyalaştırma
  • Hedef kitleniz ve iş akışınıza göre reklam türü seçiminiz
  • Bol skalada reklam metni çalışmaları(arama ağında)
  • İlgi Çekici,güncel ve ziyaretçi çekici banner çalışmaları(görüntülü)
  • Amacına uygun youtube reklamları
  • Full işlenmiş reklam uzantıları
  • Saat rekabet ile doğru orantılı olarak açık attırmada aktif olmanız
  • sıra yüksek kalite puanları ile maliyet düşürme
  • Yeniden pazarlama ve alışveriş reklamları
  • Bütçe kontrolü
  • Teklif stratejilerinde uygun ve doğru olanı yapma
  • Aynı kalite puanına sahip rakiplerinzden ayrışıp bir üst konumu hedefleme
  • Geçersiz tıklama nedenleri ve google adwords tıklama botlarına %50 çözümler
  • Gösterim hacmi yüksek kelimeler ile tetikleme sağlama